Overblik over services
Udvikling og drift af et tekniker service system
Et missionkritisk system
For Cardia Nordic har vi udviklet og digitaliseret dele af deres teknikeres arbejdsprocessor. Cardia Nordic er ansvarlige for vedligeholdelse og reperationer af hjertestartere i hele Norden. Derfor er det utroligt vigtigt at kunne administrere og dirigere teknikere effektivt som skal ud og servicere hjertestartere.
Før udviklingen af systemet, blev alle service sedler printet fysisk. Derefter sorterede teknikerne dem selv i bunker, og planlagde alle ruter manuelt. Denne process har vi digitaliseret.
Service system
I IT Instituttet har vi leveret et internt administrationsværktøj der administrerer alle hjertestartere.
Systemet fortæller teknikerne hvornår hjertestartere senest skal serviceres, hvilken rute der er smartest at tage fra den ene hjertestarter til den anden, og meget mere.
Når service udføres, udfyldes en formular i systemet, som efterfølgende automatisk laver lagertræk, sender certifikat til kunde og meget andet.
Integrationer
Systemet er koblet direkte op til bl.a. økonomisystemet, kan sende mails ud med notifikationer til ejere af hjertestartere m.m.
NAV integration
Der er lavet en direkte integration med Microsoft NAV, som kan hente informationer om hjertestartere, kunder og produkter i real-tid.
Når der oprettes services, laves der lagertræk fra NAV så der altid er styr på varelager beholdningen.
Ved nye services, er der opsat et helt workflow, som bestemmer om hvorvidt en kunde skal faktureres eller ej, og efter hvilke regler. Fakturaer oprettes efterfølgende og sendes videre til NAV.
Smart ruteplanlægning
Der kan laves ruteplanlægning direkte i systemet, med en integration til Google Maps.
Teknikeren kan, ud fra sin oversigt over services, nemt planlægge sin rute ved at drag'n'droppe services rundt i lister. Der laves en ruteplan ud fra de services, der er aftalt.
Ruteplanen viser alle stops, der kan åbnes navigation direkte fra kortet, og den forventede rejse-tid inkl. stop vises nemt.
Drift
Vi har bygget systemet cloud-native og hosted i Azure
Azure hosting
Vi bruger Microsoft Azure til at hoste systemet, som giver en yderst sikker og skalerbar platform til at køre systemet. Dette sikrer, at systemet altid er tilgængeligt og i stand til at håndtere kravene fra Cardia Nordics teknikere.
For at sikre systemets pålidelighed og tilgængelighed bruger vi også 'Application Insights' til at overvåge systemet og holde øje med potentielle problemer. Dette giver os mulighed for hurtigt at identificere og løse eventuelle problemer, der måtte opstå, og sikre, at systemet forbliver stabilt og tilgængeligt for Cardia Nordics teknikere at bruge.
DevOps
Udover hosting bruger vi også Azure DevOps til vores dev ops. Dette giver os mulighed for effektivt at styre udviklingen, implementeringen og driften af systemet. Dette gør os i stand til hurtigt og nemt at foretage opdateringer og forbedringer af systemet, hvilket sikrer, at det fortsætter med at opfylde de skiftende behov hos Cardia Nordic.
Samlet set sikrer vores robuste hosting- og administrationssetup, at det digitale servicesystem, vi har udviklet til Cardia Nordic, er yderst pålideligt og sikkert, hvilket giver dem mulighed for at yde bedre service til deres kunder.
Lad os tage en snak
Lyder det spændende? Lad os tage en snak, og få lagt en plan over dit projekt. Snakken er fuldstændig uforpligtende og vi tilbyder altid kaffe!
Du er også altid velkommen til at kontakte os.
Bliv kontaktet
Morten Aslo-Østergaard
Direktør, stifter
Uddannet ingeniør fra DTU. Kernekompetencen er .NET udvikling, med 10+ års erfaring i dette. Arbejder i hele stacken, og har erfaring med en lang række teknologier.
Andre cases
Til REMA 1000 har vi designet en webapplikation. Web-appen understøttede en annoncekampagne, der gav brugerne en bekvem og engagerende måde at lære om kampagnen og deltage i den. Vores webapp gav brugerne let adgang til information om kampagnen, herunder detaljer om de tilgængelige produkter og tilbud. Den inkluderede også en række interaktive funktioner, såsom quizzer, der opmuntrede brugerne til at engagere sig i kampagnen og lære mere om REMA 1000's produkter og tjenester.
Læs mere
IT Instituttet har udviklet og hostet lægevagten.dk siden 2012. Lægevagten.dk og tilhørende sygdomssider har omkring 10 mio. besøgende om året, og tilbyder gratis og kvalificeret information om sygdomme og symptomer.
Læs mere
Fredco's Deli er en salat og sandwich bar der ligger på Grønnegade i indre København. Fredco's Deli har udmærket sig på deres høje kvalitet og udvalg siden 2012. Vi har udviklet og designet deres pick-up app som håndterer over 700 ekstra bestillinger om måneden.
Læs mere
Bliv kontaktet
Lad os ringe eller skrive til dig.