Cardia Nordic

Læs mere om vores projekter med Cardia Nordic

Overblik over services

Udvikling og drift af et tekniker service system

Et missionkritisk system

For Cardia Nordic har vi udviklet og digitaliseret dele af deres teknikeres arbejdsprocessor. Cardia Nordic er ansvarlige for vedligeholdelse og reperationer af hjertestartere i hele Norden. Derfor er det utroligt vigtigt at kunne administrere og dirigere teknikere effektivt som skal ud og servicere hjertestartere.

Før udviklingen af systemet, blev alle service sedler printet fysisk. Derefter sorterede teknikerne dem selv i bunker, og planlagde alle ruter manuelt. Denne process har vi digitaliseret.

Service system

I IT Instituttet har vi leveret et internt administrationsværktøj der administrerer alle hjertestartere.

Systemet fortæller teknikerne hvornår hjertestartere senest skal serviceres, hvilken rute der er smartest at tage fra den ene hjertestarter til den anden, og meget mere.

Når service udføres, udfyldes en formular i systemet, som efterfølgende automatisk laver lagertræk, sender certifikat til kunde og meget andet.

Integrationer

Systemet er koblet direkte op til bl.a. økonomisystemet, kan sende mails ud med notifikationer til ejere af hjertestartere m.m.

NAV integration

Der er lavet en direkte integration med Microsoft NAV, som kan hente informationer om hjertestartere, kunder og produkter i real-tid.

Når der oprettes services, laves der lagertræk fra NAV så der altid er styr på varelager beholdningen.

Ved nye services, er der opsat et helt workflow, som bestemmer om hvorvidt en kunde skal faktureres eller ej, og efter hvilke regler. Fakturaer oprettes efterfølgende og sendes videre til NAV.

Smart ruteplanlægning

Der kan laves ruteplanlægning direkte i systemet, med en integration til Google Maps.

Teknikeren kan, ud fra sin oversigt over services, nemt planlægge sin rute ved at drag'n'droppe services rundt i lister. Der laves en ruteplan ud fra de services, der er aftalt.

Ruteplanen viser alle stops, der kan åbnes navigation direkte fra kortet, og den forventede rejse-tid inkl. stop vises nemt.

Drift

Vi har bygget systemet cloud-native og hosted i Azure

Azure hosting

Vi bruger Microsoft Azure til at hoste systemet, som giver en yderst sikker og skalerbar platform til at køre systemet. Dette sikrer, at systemet altid er tilgængeligt og i stand til at håndtere kravene fra Cardia Nordics teknikere.

For at sikre systemets pålidelighed og tilgængelighed bruger vi også 'Application Insights' til at overvåge systemet og holde øje med potentielle problemer. Dette giver os mulighed for hurtigt at identificere og løse eventuelle problemer, der måtte opstå, og sikre, at systemet forbliver stabilt og tilgængeligt for Cardia Nordics teknikere at bruge.

DevOps

Udover hosting bruger vi også Azure DevOps til vores dev ops. Dette giver os mulighed for effektivt at styre udviklingen, implementeringen og driften af systemet. Dette gør os i stand til hurtigt og nemt at foretage opdateringer og forbedringer af systemet, hvilket sikrer, at det fortsætter med at opfylde de skiftende behov hos Cardia Nordic.

Samlet set sikrer vores robuste hosting- og administrationssetup, at det digitale servicesystem, vi har udviklet til Cardia Nordic, er yderst pålideligt og sikkert, hvilket giver dem mulighed for at yde bedre service til deres kunder.

Lad os tage en snak

Lyder det spændende? Lad os tage en snak, og få lagt en plan over dit projekt. Snakken er fuldstændig uforpligtende og vi tilbyder altid kaffe!

Du er også altid velkommen til at kontakte os.

Bliv kontaktet

Morten Aslo-Østergaard

Direktør, stifter

Uddannet ingeniør fra DTU. Kernekompetencen er .NET udvikling, med 10+ års erfaring i dette. Arbejder i hele stacken, og har erfaring med en lang række teknologier.

Bliv kontaktet

Lad os ringe eller skrive til dig.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.